saknad eller längtan. varför inte både och?!

hej. jag saknar linda. och jag längtar till vi ses i mars :) sex dagar i stockholm...yihaa!! :D va hur som helst helt fantastiskt att träffa henne igen och bara öeva loppan. leva ut, ordentligt! de behövdes sannerligen. nu kan jag stå ut en tag tills vi ses igen :) de e fan enda gången man kan festa och ha kul fullt ut, när vi ses. love you darling!

snabba cash va apabra! och joel e bara för fin. olagligt het fan! jag och sis smälte.

igår va nea och anna här och vi lagade mat :) blev pasta med någon sås med kräftstjärtar, saffran och massa annat i. rätt gott faktiskt. sen kollade vi strunt på tv och snackade skit och käkade glass och ananas.

om en timme ungefär ska jag gå bort och möta anna sen ska vi hem till niki. ska för första gången i mitt liv ta TÅGET inom lund :P konstigt. men skönare än busshelvetet.

guuud vad jag e festsugen. och de är bara tisdag. gaah. tre dagar jobb sen är de födelsedagskalas för lollo och linda med vidare utgång på hallands :D ska bli roligt.

nu ska jag njuta av vänner en stund innan jag ska göra mig anständig. :)
puss


helt sjukt rolig kille på Helsingcrona i fredags!


himla rolig och sinnesjuk kväll på Herkules


sexy mamas!


schuukt snygg man e i mustasch

 


Kommentarer
Postat av: Linda

SAKNAR DIG SÅ ATT MITT HJÄRTA BLÖÖÖÖÖDER!

LOVE YA!

2010-02-11 @ 02:18:35
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Whait a minute! I know that funny guy!

2010-05-07 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0