guuuuud

vad längesen jag va inne och uppdetared min blogg då :P har fan inte haft lust...eller tid. eller jo kanske har haft tid men då har jag fa´nimej inte haft lust.
nu har jag tid och lust. eller kanske inte lust. men har inget annat bättre för mig medan jag sitter och väntar på att klockan ska slå jobbtid.
har väl kanske inte hänt så mycket nämnvärt sen sist jag skrev. de flesta dagar är rätt lika varandra :P vad halvt deprimerande det lät! men jag trivs just nu ändå måste jag säga. speciellt denna veckan när linda är på besök hemma i skåne :) vihade en helt sjukt ball kväll i fredags. den va totalt galen men helt underbar :) käkade tacos hos mig och delade en vinflaska och en flaska tequila...haha craaazy. men ack så kul vi hade det ;) maj jobbade i baren på herkules med så de blev en hel del, mycket goda, starka drinkar. mumms! men de satte sina spår och väl hemma i min lägenhet va vi fullare än fan. skrattade så jag hade kramp i magen fan. och helvete vad bakis vi va dagen efter. kunde inte resa oss ur sängen innan lunch. men de är så det ska va! :D har aldrig så kul sommed dig!
och vi hoppas på en repris nu på lördag ;) denna gången kanske vi far till malmö eftersom vi inte får in linda på nationerna utan studentleg (jävla typiskt) och herkules e ju inte det roligaste stället. så var ska man gå i malmö? KB e helt najs. :) eller möllanöverhuvudtaget.
kanske ska festa i malmö imorroon med. ska på examensfest hos carro som blir färdig sjuksyrra sen är tanken att vi ska vidare ut i malmö verkar de som. va lite snack om chilipepper eftersom carro inte gillar möllan-musik :P och de är ju hennes kväll så hon får välja. folket i malmö som hänger utanför möllan är så fula bara :P bonniga....får se hur de blir. bangar inte att stanna ilund och gå på club nostalgi på helsingkrona :) de e ball!

ska som sagt jobba snart. dryyyygt att jobba kväll tycker jag. men imorron e jag ledig :) och hela helgen. fettnice jaaoo.
hade veterinären i stallet idag. Indi skulle vaccineras och de så passade jag på att kolla hans ben eftersom han haltade som bara den häromdagen. men deva falsk alarm typ :) frisk som en nötkärna! hade väl råkat sparka sig på benet i hagen eller nått..

nej vafan. nu får de räcka :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0