lite rädd och lite mörbultad. men väldigt mätt

har precis kommit innanför dörren. känns som jag cyklat miiiil. har iaf cyklat från niki som bor på gunnesbo...cyklade via nöbbelöv med anna innan vi skiljdes åt för jag vågade inte cykla den mörka vägen själv bort till nova :P vi har nämligen kollat på skräckfilm och pratat spöken och annat läskigt hela kvällen. och ätit en massa! gott va de också...kött pommes och massa god sallad och tzatziki :D mmm. sen godis och skit på det. ÅNGEST. måste fan bli nyttig. vet inte hur många gånger jag säger de till mig själv varje dag. har verkligen tappat all motivation...och jag som va så nyttig ett tag, riktigt bra gick de också. suck....
så varför är jag mörbultad då? jo för att jag mitt nöt till klumpeduns ramlade big time med cykelfan påväg till niki innan. helt ensam va jag också. PINSAMT. flööög upp på trottoaren. en bil saktade in och skulle väl fråga hur de gick. men jag resta mig fortare än fan, svor lite, kastade tillbaka alla mina tillhörigheter i cykelkorgen och cyklade därifrån. PINSAMT. ont gjorde de fan också....helt ont i benet och foten nu. och min hand. att jag alltid ska trilla med min förbannade cykel. innan va de bara på fyllan, och jag har bättrat mig och cyklar inte alls ofta när jag druckit längre. ska kanske inte cykla alls nu..?
nej jag ska väl krypa till kojs. ska minsann till ullared med familjen imorron ;) galet värre. så de e att väss armbågarna och försvara sig mot alla hagalna kärringar imorron.
 
vill ni lyssna på en bra låt så ska ni lyssna på la roux - bulletproof :)

jag och tessan som de fetaste rockstarsen i Grundsund. vi kallar oss Grundzund rockerz och det går bra att be om autograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0