23

ja då fyller man hela 23 år idag :) vad gulliga alla har varit och hört av sig på alla möjliga vis och gratulerat :) mer av det taaack ;) vi sitter i grundsund och har precis masserat varandra. skööönt. har slingat håret på anna med och nea färgade tessans hår. lyckat blev de på båda två. har varit ute och promenerat en sväng imorse med här omkring i hamnen. upptäkte till min stora förskräckelse att de va livs levande krabbor i de där burarna och hållt på och poserat vid. mamma...tessan fick för sig att agera djurräddare och skulle släppa ut dom allihop. lite läskigt tyckte jag och gick upp till huset :P är glad att jag inte bor på havets botten bland alla äckliga havsdjur.
igår kväll gick vi hem till ola och satt där med han och hans tjej, ea och kicke och kollade sista snutten av idol. vi va framme sent..inte förrän efter nio. vi va långsamma på Torp...:P hittade såna coola nitband på scorett som man knäpper utanpå skorna. SEXY, YES.
nu ska jag snart ta med mig anna och gå bort till ica och köpa snus och ta ut pengar till ikväll. sen ska vi göra oss snygga, laga tacos och ha de mysigt :) det är ju trots allt min födelsedag! :D sen ska vi käka tårta, dricka vin och lyssna på musik innan vi går bort till Ea (som också fyller 23 idag) vi ska ha gemensam födelsedagsförfest innan bartämningen på golfen ikväll :D kanonkula!
måste ju säga att jag blev sjungen för imorse i sängen:) fina presenter fick jag med. goa vänner! <3
nu har jag inte tid med detta längre ;) grattis till mig!!
hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0