söndag

söndagar e något av de mesta tråkiga. man e alltid bakis, trött, har ont i huvudet, ingenting kul händer och man e smått irriterad och deppad på livet :P tack vare att man e så trött och bölig för allt.
hade iaf en trevlig kväll igår :) va hur roligt som helst hos åskar. skulle nog stannat där istället för att sticka vidare till smålands. visst, det va rätt ball på smålands. värsta rave:et! ;) men va så mysigt hos åskar när man träffade alla gamla kompisar. sällan alla e samlade eftersom alla e utspridda på alla möjliga platser nuförtiden. och alla e så jävla roliga :D blir så jäkla glad och man skrattar ju non stop. i love you guys!
jag sitter och glo idolreprisen och känner mig allmänt seg. undra när familjen kommer hem från stugan? det är ju fars dag idag så jag ska hem till päronen och käka middag sen ikväll. ska rida ut en sväng med louise i eftermiddag e tanken. men de regnar....kunde ju va så fint väder som de va igår. sjukt mysigt.
imorron har sis håltimme i typ fem timmar :P och jag börjar inte jobba förrän sent så har lovat henne att umgås med henne på stan.
nu ska jag fanimej lägga upp lite bilder från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0