pigg en söndag

haj! första nyktra helgen på länge tror jag. men de känns bra :) ovanligt att inte va totalt jävla cpsliten vid den här tiden. jag mår som en prins fan! förutom förkylningen jag har fått. va nog regnet i malmö i fredags som gjorde mig den äran. jag och sis va på idol på malmö arnena :) det va faktiskt en rätt ball upplevelse! och hjälp vad stor malmö arena är! va helt galet mycket folk. va rätt mäktigt när precis hela arenan gjorde vågen. såg ut som som äckliga larver eller något annat skabbigt allihop :P
bagge va där som tur va:) fina bagge. och mariette åkte ut vilket va superrätt. heja calle!

idag har jag varit en sväng på nova och sen en runda här i stan på julskyltningen och trängts med alla andra invånare här i lund och syster och bror gjorde mig sällskap. jag ocg bella hittade en del fynd faktiskt. jag hittade en snygg kavaj/jacka i typ svart/silver/glitter...typ som den mariette hade på sig på scenen i fredags :P (sis och jag blev kära). stör mig på de svarta tightsen med skinnlappar på som jag hittade på lindex...jag mitt nöt hängde aldrig undan dom och sen nör jag kom tillbaka för att köpa dom va dom såklart slut...eller de fanns bara L och XL kvar...typiskt! hoppas de får in fler för de va galet snygga.

vet ni vad? alla avsnitt av "tre kronor" finns på youtube :P helt underbar fakta! så nu ska jag gotta mig med ett avsnitt och en clemetin på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0