isande diskant.

har precis varit ute och gått en runda på stan med syster och mor. käkade thailunch också. är sjukt mätt...och fick världens huvudvärk såhär lagom till jobbdags. härligt! köpte den lackiga svarta jackan igen, lämnade nämligen tillbaka den för jag fick för mig att de inte riktigt va min stil. men nu frös jag :P och den är ju faktiskt tjock och varm. jag dör påväg till och från jobbet varje dag typ. så mamma tyckte jag skulle köpa den så jag inte frös ihjäl. ändå klokt. så den ska jag ha på mig när jag ska cykla till jobbet nu! sjukt jävla cpkallt ute idag....jävla blåsväder. hate it! det snöade i sthlm tydligen sa linda, galet!
imorron ska vi på mingelafton på topshop ;) va där häromdagen med maj och provade kläder. sjukt snygga kläder så man gråter ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0