INTE min dag idag.

det har nog varit den värsta dagen på jobbet på jävligt länge. är sjukt trött på mitt jobb som de är annars också. men idag...idag ville jag bara gå ut därifrån, bara lämna allt och alla, och aldrig mer sätta min fot där. whats up med folk som går och handlar??!!!! retarderade jävla ufon!
jag började klockan 12. satte mig i kassan...och emmelie går hem...vid halv tre kommer renis som jag ska jobba kväll med...och linus går hem...klockan tre kommer renis springandes till mig (som fortf sitter i kassan) med telefonjävel och säger att hn har skånemejerier i andra änden och att de säger att de inte fått in dagens beställning...som vanligt! blir så jävla trött...varje dag samma visa...de som jobbar dag glömmer beställa mjölk och så ska jag svara och få utskällningar och hitta på någon katastrofal mjökbeställning. DAMP. efter de va jag irriterad..
sen att de verkar som de va suratanters dag odag gör inte saken bättre. halv fem blir jag bytt och ska ta rast...men får srpinga för han behövde hjälp i kassan all the fucking time...CP...skulle göra mjölken...hann inte ett skit..för att någon jväal pucko rört till som fan i kylen. samtidgt som de rings från kassan.....och ännu mer tjataiga surtanter...PROBLEM?!
sen kommer securitas och ska hämta och lämna växel och jag säger att " de e inte lönt du plingar för jag kan ändå inte lämna kontoret så länge jag tar emot växel" väktarkillan va iaf trevlig och gav mig massa komplimanger för mitt namn så de fick ju en lite glad iaf...sen bröjar de ringas igen...kö i kassan. men ja,..vad ska jag göra. kan inte gå så länge jag håller på med växeln..skyndar mig ut så fort de är klart...alla glor surt på mig i kön..såklart. men och. fuckfaces. då kommer en jävla tant fram och bara "vad fan menar du med att skita i att komma när han ringer?" ursäkta!? jag blev så jävla förbannad....och svarade "om jag står där inne och tar emot växel, ska jag bara lämna det och kassaskåpet öppet bara för att du har bråttom och inte pallar stå i kö? jag kan inte hjälpa att vi bara e två stycken.." sen blev hon tyst. men ändå- hur orkar folk?! idioter hela bunten....
sen har en viss människa lämnat tre högar med tomma pallar och skit ute i butiken. jaha, ska jag ta bort det eller?? och vår pratikant e pain i the ass. verkligen. idiotmänniska.
jag e så jävla irriterad och mitt huvud känns som de ska sprängas.
åt helvete med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0