ge mig ingen vit skit ge mig afrobeat

lyssnar på markus krunegårds nya platta. han e fiiin.

fy attsingen vad jag är trött och sliten. tänkte att jag skulle lägga mig tidigt tidigt idag men så blev de inte riktigt. klockan är inte så mycket än...men ska hoppa in i duschen med innan jag lägger mig tänkte jag.
har knappt sovit något inatt och har jobbat som ett svin ovanpå det. va ute en sväng som ett skelett i lördags. jag anna och linda hamnade på ögs. ganska dött med folk konstigt nog, men halloween är väl mer en hemmafestshelg. nåja, vi hade kul. blev rätt på det efter alla jävla shottar. hade inte tänkt dricka så mycket....och jävla golden strike...:P fan va full man blir av den...dock inte lika mycket som sit, och de tackar vi gudarna för.
va en snabbis på nova med maj efter jag ridit nu i eftermiddags. köpte snygga mc-boots :), vill ha de snygga kängorna jag hittade också!...men pengarna räcker inte riktigt till. jag blev så jävla kär i typ alla kläder på topshop. alltid så snygga grejer! jag blir galen. kan inte bara skänka mig hela butiken? smyckena och skorna ska vi inte tala om heller..gaahhh....
jag och louise ska gå på nån mingelgrej där på torsdag kväll :) dricka skumpa och handla med 20 % rabatt. nice! skulle haft lite mer pengar...e typ pank...
nej, duscha sen sova!!
jag och anna i lördags...buuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0