back on track

har varit så gott som död nu sen i tisdags fram tills idag. varför? jävla svinvaccinet!!! satans sjuk jag blev av den sprutan. och ont i armen har jag haft också. har fortfarande. så vetefan om de va värt att ta den :P
jag och sis gick till vårdcentralen tillsammans och tog sprutan i tisdags eftermiddag. sen låg vi pang bom döda i sängen/soffan och kollade på frank wagner och andra skitprogram i ett och ett halvt dygn :P har haft helt stört ont i armen, nacken och handen...huvudet har känts som de ska explodera...galen huvudvärk. och sen feber på det. otroligt latjo.
men nu är jag pigg igen :) lite ont i armen bara. kom precis hem till min lya, har inte orkat ta mig hem från mina föräldrar förrän idag. skulle egentligen träffat både niki och anna idag och haft mat och filmmys..men niki ville festa :) och jag pallar nog inte riktigt...har typ inga pengar heller. får se vad anna säger. hon kanske fortf e sugen på en myskväll.

får inte igång mitt spotify...irriterande jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0