segisförmiddag

sitter framför tvn med datorn i knäet och har precis käkat frukost. tvshop suger och jag har ont i huvudet. vaknade med en konstig och hemsk huvudvärk. typiskt. börjar inte jobba förrän 12.30 idag...ska inom stallet också tänkte jag. så jag får väl hoppa in i duschen snart så mitt hår hinner torka lite grann. min hårfön exploderade förra veckan :P så jag äger ingen hårfön för tillfället. kanske något man kan önska sig i julklapp? fan, tänk att de är jul snart. väldigt snart...och nyår...och snart e de midsommar igen. okej, inte mig emot :) men det är lite läskigt när tiden går så fort. ångest...
som nu ör de tex helg snart igen. ska bli skönt. är ledig hela helgen och känns som de va längesen faktiskt. vi ska ut i malmö på lördag :) ska bli riktigt kul. hoppas på att pelle styr upp en bra förfest i malmö också ;) vi blir nog hyffsat många. så de är ju superkul!
undra om de är kallt och frostigt ute idag igen..? har inte orkat kolla ut genom fönstret ens. jag hoppas fan det är de för jag är så förbannat trött på det jävla regnet. det har varit 26 soltimmar i november. 26! galet...
nej nu får jag göra lite nytta här i världen.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0